CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 March 2011

hina

orang itu sangat cantik...
aku terasa cemburu...
orang itu ramai diminati...
aku sangat iri hati...

orang itu ramai kawan...
aku keseorangan..
orang itu menjadi kegilaan...
aku hanya bahan cacian...

orang itu sangat bahagia..
aku menempuhi derita...
orang itu cuba melawan...
aku hanya mampu bertahan..

orang itu bijak berkata...
aku hanya diam seketika..
orang itu menjadi tuan...
aku hanya seorang hamba...

bila aku berkata...
orang kata aku mereka cerita..
bila aku bermadah...
orang kata aku gila..

bila aku menangis...
orang kata aku menagih simpati...
bila aku mati...
tiada sapa ambil peduli...

sampai mati aku akan begini...
selagi hidup aku terus di caci...
tiada siapa simpati...
tiada siapa ambil peduli.
( nukilan FB :< afif muhamamad >A.K.A cousin eezy maziah ) <3

No comments:

Post a Comment